Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 82  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0056838^"
  1. KRÁĽOVÁ, Natália. Riadenie rizík v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Roland Weiss. Košice, 2023. 85 s.
    kniha

    kniha

  2. PAĽO, Martin. Online marketing vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 40 s.
    kniha

    kniha

  3. WEISS, Erik et al. Prediction of Extraction Companies’ Development. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Montenegrin Journal of Economics. - Podgorica : Economic Laboratory for Transition Research. ISSN 1800-5845, 2023, vol. 19, no. 4, pp. 7-18. VEGA 1/0363/20.
    článok

    článok

  4. LYSIVKOVÁ, Sofia. Návrh marketingovej stratégie spoločnosti vstupujúcej na zahraničný trh : diplomová práca. Školiteľ: Patrik Hreha. Košice, 2023. 88 s.
    kniha

    kniha

  5. MASLIŠOVÁ, Antónia. Riadenie rizík v medzinárodnom obchode : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 40 s.
    kniha

    kniha

  6. KONEČNÝ, Peter. Obchodovanie na medzinárodných finančných trhoch : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  7. POLÁČKOVÁ, Lucia. Marketingová komunikácia vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 61 s.
    kniha

    kniha

  8. KOPČÁKOVÁ, Janka - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Analýza top 10 maloobchodov v rámci Slovenskej republiky podľa vybraných ukazovateľov. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 23-34.
    článok

    článok

  9. JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
    článok

    článok

  10. VAVLIČ, Lukáš - ZUZIK, Jozef. Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 63-70.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.