Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0019272 xpca^"
  1. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť. In Žena a muž v marketingové komunikaci. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1, s. 115-120.
    článok

    článok

  2. NIMRICHTEROVÁ, Jana - LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda. In SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2, s. 139-155. Dostupné na : <http://semafor.euke.sk/zbornik2009/pdf/SekciaA/nimrichterova-lieskovska.pdf>
    článok

    článok

  3. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. In Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2, s. 191-200.
    článok

    článok

  4. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ekonomické vysokoškolské vzdelávanie v Slovenskej republike. In PhD. meetings and seminars : recenzovaný zborník z vedeckej konferencie. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2755-2, s. 138-156.
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009. Košice, 2009. [13 s.]. VEGA 1/0493/08.
  6. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Fundraising v podmienkach univerzitnej praxe. In Marketingové komunikace a jejich nové formy. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne, Fakulta multimediálních komunikací, 2009. ISBN 978-80-7318-830-6, s. 164-170.
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda - ŠIMEGH, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 253 s. ISBN 978-80-225-2713-2. [Počet ex. : 43, z toho voľných 23, prezenčne 3]
  8. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania. In Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008.
    článok

    článok

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Potenciál vzniku nových študijných odborov - obnoviteľné zdroje energie. In Energeticko-politické smerovanie vo využívaní OZE v krajinách strednej a východnej Európy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 5.-7.12.2007, Zemplínska Šírava. - Bratislava : Ekonóm, 2008. ISBN 978-80-225-2496-4, s. 135-142.
    článok

    článok

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Vybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v podmienkach vysokých škôl. In Aktuálne problémy práva a ekonómie a možnosti ich rozvoja v priestore Európskej únie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 1.-2. júla 2008 v Bratislave. - Bratislava : Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-8054-444-7, s. 241-249.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.