Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1108  
Vaša otázka: Heslá = "kompetencie"
  1. SYS0193067
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231116122158.0
    100
      
    $a 20141008a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ken Moore: Nový pohľad na HR $e zlepšujeme kľúčové kompetencie odborníkov z oblasti HR $f Kenneth W. Moore
    330
      
    $a Dôležité oblasti a zručnosti HR manažérov a riadiacich pracovníkov v HR. Stratégia a taktika HR manažéra, prehľad o tom, ako funguje firma a akým problémom čelí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252080 $1 011 $a 1335-1729 $1 200 1 $a Manažér $e časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov $v Roč. 19, zoš. 74 (3/2014), s. 18-19 $1 210 $a Bratislava $c IBIS partner $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004649 $a pracovníci riadiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051096 $a kompetencie manažérske
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054433 $a Moore $b Kenneth W. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141008 $g AACR2
  2. SYS0034303
    LBL
      
    01647naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20231013093512.0
    100
      
    $a 20051005a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dizajn pracovného miesta a výkonnosť podniku $f Ivan Burger, Helena Reháková
    330
      
    $a Výkonnosť podniku a profil pracovných miest. Rozsah právomocí a zodpovednosti. Tvorba podnikateľského priestoru. Rozsah siete a podpory. Tvrdé a mäkké faktory, ponuka a dopyt zdrojov. Praktické príklady.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089609 $1 011 $a 1335-1729 $1 200 1 $a Manažér $e časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov $v Roč. 10, zoš. 38 (3/2005), s. 6-12 $1 210 $a Bratislava $c IBIS partner $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003350 $a miesta pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007089 $a výkony podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004743 $a právomoc
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové
    675
      
    $a 331.103.1/.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000104 $x Pracovné miesto. Pracovný proces
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0027638 $a Burger $b Ivan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0046423 $a Reháková $b Helena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051005 $g AACR2
  3. SYS0311287
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250625084208.8
    035
      
    $a 1386444 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250625d2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Learning Environment in Designing the Corporate Education in the Area of Key Competences $f Marta Matulčíková, Daniela Breveníková
    301
      
    $a VEGA 1/0188/24
    330
      
    $a Koncept výskumnej štúdie vychádza z myšlienky, že rozvoj kľúčových kompetencií si vyžaduje vzdelávacie prostredie, v ktorom je možné uplatňovať fyzické aj digitálne vzdelávanie. Cieľom výskumnej štúdie je rozpracovať možnosti ďalšieho odborného vzdelávania prostredníctvom uplatňovania riadených foriem vzdelávania. Na dosiahnutie tohto cieľa sme použili dotazníkovú metódu a spracovali získané údaje v programe EXCEL a softvéri Jamovi.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-908330-8-1 $1 011 $a 2571-385X $1 200 1 $a Adult Education 2024 $e Competences for Life $f editor: Jaroslav Kříž $g recenzent: Larysa Lukianova, Anna Marianowska $v Pp. 37-46 $1 210 $a Praha $c Česká andragogická společnost $d 2025 $1 710 12 $a Adult Education 2024 $d 14 $e Praha $f 10.12.2024
    541
    1-
    $a Vzdelávacie prostredie pri tvorbe podnikového vzdelávania v oblasti kľúčových kompetencií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0094103 $a vzdelávanie kombinované
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $p EUBFPMKPM $4 070 $9 97 $f 1964- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020400 $a Breveníková $b Daniela $4 070 $9 3
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250625 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0307656
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250319130326.1
    035
      
    $a 1325221 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250317d2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zelené kompetencie – trend budúcnosti či realita súčasnosti? $f Cecília Olexová
    330
      
    $a Zelené kompetencie alebo kompetencie pre udržateľnosť predstavujú súbor vedomostí, zručností a socio-ekonomických charakteristík, ktoré sú nevyhnutné pre úspešnú implementáciu environmentálne zodpovedných praktík v organizáciách. Zamestnancom umožňujú vykonávať pracovné úlohy a činnosti spôsobom, ktorý podporuje environmentálnu udržateľnosť. V správe LinkedIn Global green skills report 2022 sa uvádzajú tri kategórie pracovných miest: green jobs, greening jobs a non-green jobs. Aké zručnosti, vedomosti a schopnosti sa na týchto miestach vyžadujú?
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304951 $1 011 $a 1335-1508 $1 200 1 $a Personálny a mzdový poradca podnikateľa $v Roč. 30, č. 1 (2025), s. 118-123 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2025
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004635 $a pracovníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004149 $a personalistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $p EUBPHFKEM $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250317 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0300177
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240426142837.3
    100
      
    $a 20240426ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Obecná školská rada, jej ustanovenie a kompetencie: orgán školskej samosprávy $f Mária Stanislavová
    330
      
    $a Pripomenutie právnej úpravy pre Obecnú školskú radu, ktorou je zákon č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve. Informácie o mieste zriadenia, počte členov, a spôsobe jej ustanovujúceho zasadnutia. Poukázanie na jej kompetencie voči školám a školským zariadeniam, ktorých zriaďovateľom je obec, a tiež na niektoré kompetencie voči školám a školským zariadeniam, ktoré na úžemí obce zriaďuje iný zriaďovateľ.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299202 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 19, č. 2 (2024), s. 2-4 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005620 $a samospráva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005621 $a samospráva miestna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006825 $a úpravy právne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070043 $a Stanislavová $b Mária $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240426 $g AACR2
  6. SYS0300202
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240430100004.6
    100
      
    $a 20240430a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Comparison of Selected Aspects of Regional Self-Government in the V4 Countries $f Karol Janas, Barbora Jánošková
    330
      
    $a Cieľom článku je porovnať vybrané aspekty regionálnej samosprávy v krajinách Vyšehradskej štvorky z hľadiska ich definovaných kompetenčných rámcov a aktuálnej situácie. Článok je popisný, vychádza z odpovedí na dotazník adresovaný predstaviteľom regionálnych vlád v krajinách V4. Jeho pridanou hodnotou je priniesť povedomie o odlišnostiach systémov verejnej správy v uvedených krajinách a poskytnúť inšpirácie a príklady dobrej praxe na základe porovnania vybraných aspektov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300032 $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $e vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy $d Slovak Journal of International Relations: Scientific Journal of International Political, Economic, Cultural and Legal Relations $v Roč. 22, č. 1 (2024), s. 36-53 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2024
    541
    1-
    $a Porovnanie vybraných aspektov regionálnej samosprávy v krajinách V4
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005622 $a samospráva regionálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019402 $a Janas $b Karol $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083197 $a Jánošková $b Barbora $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240430 $g AACR2
  7. SYS0305930
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250108131738.5
    100
      
    $a 20250108a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Financovanie originálnych školských kompetencií v obci v roku 2025 $f Ingrid Konečná Veverková
    330
      
    $a Príspevok sa venuje zmenám účinným od 1. januára 2025, ktoré sa dotknú financovania originálnych školských kompetencií a materských škôl, ako aj aplikácií zákona č, 290/2024 Z. z., ktorý prináša zásadné zmeny vo financovaní originálnych školských kompetencií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305769 $1 011 $a 1337-0197 $1 200 1 $a Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi $e odborný mesačník $v Roč. 19, č. 12 (2024), s. 2-7 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005548 $a rozpočty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0057072 $a Konečná Veverková $b Ingrid $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250108 $g AACR2
  8. SYS0308183
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250416124349.3
    100
      
    $a 20250416a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kompetencie obce v kontexte starostlivosti o sociálne znevýhodnených občanov $d Municipal Competencies in the Context of Care for Socially Disadvantaged Citizens $f Iveta Dudová, Silvia Vadkertiová
    330
      
    $a Sociálne služby ako forma pomoci občanom. Obec a jej vymedzenie v rámci sociálnych služieb. Poskytovanie finančných príspevkov na sociálne služby podľa zákona o sociálnych službách. Kvalifikácia a vzdelávanie odborníkov ako podstatný atribút kvality poskytovania sociálnych služieb.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0307268 $1 011 $a 1337-2955 $1 200 1 $a Verejná správa a regionálny rozvoj $e ekonómia, manažment a marketing $d Public Administration and Regional Development $v Roč. 20, č. 1 (2024), s. 21-32 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005621 $a samospráva miestna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005978 $a starostlivosť sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005769 $a služby sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004503 $a pomoc sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007030 $a vylúčenie sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003802 $a občania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077722 $a osoby znevýhodnené
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0094099 $a príspevky finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021741 $a Dudová $b Iveta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076507 $a Vadkertiová $b Silvia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250416 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0307813
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250325151408.0
    035
      
    $a 1328020 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250325a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger $d ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Politische Bildung – Warum und Wie? $f Ingrid Kunovská
    330
      
    $a Dôležitým predpokladom účasti na každodennom spoločenskom, politickom a aj ekonomickom živote je dnes zodpovedajúca úroveň politického vzdelania. Pretože v rámci vyučovania na rôznych typoch škôl, vrátane tých súčasných by sa malo diskutovať o sociálnych otázkach, domácich aj zahraničných. Školské vzdelávanie má aj politický rozmer. Aj hodiny cudzieho jazyka sú vhodnou platformou, ktorá výrazne prispieva k presadzovaniu toho, čo by malo politické vzdelanie poskytnúť. Prečo a ako by mala byť politická výchova nielen všeobecná, ale aj integrovaná do vyučovania cudzích jazykov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305597 $1 011 $a 2454-0145 $1 200 1 $a Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov $b elektronický zdroj $e medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy $d Forum of Foreign Languages, Politology and International Relations: International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations $v Vol. 16, no. 1 (2024), pp. 34-41 $1 210 $a Sládkovičovo $c Vysoká škola Danubius $d 2024
    541
    1-
    $a Politická výchova – Prečo a ako?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066984 $a Kunovská $b Ingrid $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250325 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0305051
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241112131217.1
    100
      
    $a 20241112a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kedy je správny čas na rolu neexekutívneho riaditeľa $f Matej Taliga
    330
      
    $a Úvaha o tom, kedy je správny čas nastúpiť na dôležitú a zodpovednú misiu neexekutívneho riaditeľa, tzv. Non-executive Director.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305018 $1 011 $a 1336-2348 $1 200 1 $a Instore $e [Slovakia] $v Roč. 22, č. 8 (2024), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c Events & Publishing $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044859 $a riadenie výkonov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051096 $a kompetencie manažérske
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028694 $a Taliga $b Matej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241112 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.