Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing vína"
  1. ADAMUŠČINOVÁ, Katarína. Marketing vína : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2015. 58 s.
    kniha

    kniha

  2. MICHALÍKOVÁ, Simona. Marketing vína : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2015. 51 s.
    kniha

    kniha

  3. BALÁŽIK, Michal. Marketing vína : bakalárska práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2011. 46 s.
    kniha

    kniha

  4. FILO, Peter - LIPIANSKA, Júlia. Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania. In Víno jako multikulturní fenomén : publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009. - Olomouc : [Univerzita Palackého v Olomouci], 2009, s. 45-49. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.