Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003319 xkni^"
  1. PORTNY, Stanley E. Project Management for Dummies. 5th Edition. Hoboken : John Wiley & Sons., 2017. 434 s. For Dummies: A Wiley Brand. ISBN 978-1-119-34890-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. VYSUŠIL, Jiří. Metoda balanced scorecard v souvislostech : implementace a úspěšná realizace v řízení podniku. Praha : Profess Consulting, 2004. 120 s. Poradce controllingu. ISBN 80-7259-005-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. ŠTIKAR, Jiří. Metody psychologie práce a organizace. Praha : Karolinum, 2000. 188 s. ISBN 80-246-0048-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. GOGA, Marián. Kvantitatívny manažment. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 132 s. Ekonómia. ISBN 80-88715-85-7. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  5. FLOOD, Robert L. - ROMM, Norma R.A. Diversity Management : Triple Loop Learning. 1. ed. Chichester : John Wiley and Sons, 1996. 253 s. ISBN 0-471-96449-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. BENFARI, Robert C. Changing Your Management Style : How to Evaluate and Improve Your Own Performance. 1. ed. New York : Lexington Books, 1995. 253 s. ISBN 0-02-902635-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. FISHER, Kimball - RAYNER, Steven - BELGARD, William. Tips for Teams : A Ready Reference for Solving Common Team Problems. 1. ed. New York : MacGraw-Hill, 1995. 229 s. ISBN 0-07-021224-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. How to Run a Small Business : J.K. Lasser Institute. 7. ed. New York : MacGraw-Hill Book Co., 1994. 328 s. ISBN 0-07-036576-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. COTTON, John L. Employee Involvement : Methods for Improving Performance and Work Attitudes. 1. ed. Newbury Park : Sage Publ., 1993. 310 s. ISBN 0-8039-4532-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. DRUCKER, Peter F. Managing the Non-Profit Organization : Principles and Practices. 1. ed. New York : Harper Business, 1992. 235 s. ISBN 0-88730-601-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.