Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 745  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0000452 xpca^"
  1. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - KUBIČKOVÁ, Viera - HALENÁROVÁ, Mária. Kúpeľníctvo a wellness. Recenzenti: Mária Antalová, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. [148 s.] [5,99 AH]. VEGA 1/0271/23. ISBN 978-80-225-5097-0.
  2. Mladí vedci 2023. Redakčné a zostavovateľské práce: Ladislav Mura ; recenzenti: Enikő Dobai Korcsmáros, Paulína Srovnalíková ... [et al.]. 1. vydanie. Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Ekonomická univerzita v Bratislave : Univerzita J. Selyeho : Slovenská akadémia pôdohospodárskych vied - SAPV, 2023. 170 s. [10,26 AH]. GAAA/2022/16. ISBN 978-80-8275-015-0.
  3. WINKLER, Martin et al. Právo v marketingu. Recenzenti: Tomáš Moravec, Andrea Szakács. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 360 s. [23,30 AH]. KEGA 041EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5124-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 297 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-5112-0.
  5. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  6. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  7. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  9. MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Economics of Tourism. Regional Aspects. Reviewers: Ilze Medne, Anna Jęczmyk, Monika Naďová Krošláková, Martina Özoğlu. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 138 s. [11,88 AH]. KEGA 034EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-121-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. FODRANOVÁ, Iveta - VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna. Tréning sociálnych a manažérskych zručností. Recenzenti: Mária Antalová, Veronika Orfánusová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,34 AH]. ISBN 978-80-225-5052-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.