Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 33  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002216 xpca^"
  1. GODA, Natália. The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding. - Registrovaný: Scopus. In Revue Roumaine de Géographie. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311, 2021, vol. 65, no. 1, pp. 51-59 online. I-20-102-00.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-83-8111-048-8. [Počet ex. : 32, z toho voľných 29, prezenčne 3]
  3. TOMAN, Marian. Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 121-136. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  4. KRIŽAN, František et al. Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 1, s. 148-164.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol et al. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  6. KITA, Pavol et al. Retail in territory. Reviewers: Anna Zaušková, Ondřej Slach. 1st ed. Ústí nad Labem : J. E. Purkyně University in Usti nad Labem, 2015. 102 s. [3,8 AH]. ISBN 978-80-7414-904-7.
  7. TÖRÖKOVÁ, Anikó. Geografické informačné systémy - možnosti ich využitia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6, s. [1-12] CD-ROM.
    článok

    článok

  8. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky. In V.I.P. (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR) : recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektu MVP č. I-13-112-00. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3792-6, s. 5-11. PMVP I-13-112-00.
    článok

    článok

  9. Elektronický zborník vyžiadaných a odborných prednášok v rámci podujatí Týždňa vedy a techniky 2013. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [110 s.]. ISBN 978-80-225-3835-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. MIŠÚNOVÁ, Ema - KASANIČOVÁ, Daniela. Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest. In Geografické štúdie. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. ISSN 1337-9445, 2013, roč. 17, č. 2, s. 32-54. APVV-0101-10 "KRENAR - Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly".
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.