Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002382 xcla^"
  1. VALLO, Andrej. InfoSysTV - analytický nástroj. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, august 2004, roč. 11, č. 8, s. 40.
    článok

    článok

  2. VALLO, Andrej. Ako vlastne fungujú peoplemetre ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 48.
    článok

    článok

  3. VALLO, Andrej. Ako sa tvorí peoplemetrový panel ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 47.
    článok

    článok

  4. ŠIMEK, Ivo - VALLO, Andrej. Zavádzací prieskum. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, apríl 2004, roč. 11, č. 4, s. 51.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.