Výsledky vyhľadávania
- TREBUĽOVÁ, Andrea. Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 365-367. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations aktivity vybraných bánk. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 539-542.
- TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations v prostredí internetu. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 517-519.
- TREBUĽOVÁ, Andrea. Globálne trendy v praxi BNP Paribas Personal Finance. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 380-384.
- TREBUĽOVÁ, Andrea. Imidž splátkovej spoločnosti Cetelem Slovensko. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 392-397.
- TREBUĽOVÁ, Andrea. Imidž nebankovej úverovej spoločnosti Cetelem. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 107-110.