Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0006976 xpca^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana. Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 91-101. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  2. BAČOVÁ, Viera et al. Rozhodovanie a usudzovanie IV. : aplikácie a limity intuície ; recenzenti Ľubor Pilárik, Vladimír Baláž. 1. vyd. Bratislava : Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2013. 186 s. [9,3 AH]. VEGA 2/0064/13. ISBN 978-80-88910-43-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. VILČEKOVÁ, Lucia - VOKOUNOVÁ, Dana. Využitie škál pri výskume imidžu VEGA č. 1/0418/11. In IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0, s. 426-435.
    článok

    článok

  4. PACÁKOVÁ, Viera - UHROVÁ, Iveta. Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní. In Výpočtová štatistika : zborník príspevkov. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2004. ISBN 80-88946-38-7, s. 94-100.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.