Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009569 xkni^"
  1. KOTLER, Philip et al. Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien. 16. aktualisierte Auflage. München : Pearson, 2023. 666 s. ISBN 978-3-86894-443-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BARONE, Ada Maria - STAGNO, Emanuela. Artificial Intelligence along the Customer Journey : A Customer Experience Perspective. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 127 s. ISBN 978-3-031-48791-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. NICOLETTI, Bernardo. Insurance 4.0 : Benefits and Challenges of Digital Transformation. Cham : Palgrave Macmillan, 2021. 528 s. ISBN 978-3-030-58425-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Prieskum o využívaní informačných a komunikačných technológií v podnikoch 2017. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2017. 84 s. Podnikové štatistiky. ISBN 978-80-8121-572-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. Recenzenti: Vincent Jakub, Aneta Bobenič Hintošová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. CD-ROM [227 s.]. ISBN 978-80-225-4275-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016)

    elektronická kniha

  6. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník abstraktov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. Recenzenti: Vincent Jakub, Aneta Bobenič Hintošová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. CD-ROM [29 s.]. ISBN 978-80-225-4274-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. TROILO, Gabriele. Marketing In Creative Industries : Value, Experience and Creativity. 1st Edition. Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2015. 369 s. ISBN 978-0-230-38024-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. BUKOVÁ, Bibiána - BRUMERČÍKOVÁ, Eva - MADLEŇÁK, Radovan. Doprava a elektronické podnikanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 169 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-130-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. SUCHÁNEK, Petr. E-commerce : elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha : EKOPRESS, 2012. 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. SMITH, Paul Russell - ZOOK, Ze. Marketing communications : integrating offline and online with social media. 5th ed. London : Kogan Page, 2012. xviii, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.