Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 163  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009569 xpca^"
  1. JURÍK, Pavol. Aktuálne trendy v CRM aplikáciách. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 18-24.
    článok

    článok

  2. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Relationship Management in Service – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in the Luxury Hotel Industry. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 3, s. 9-20.
    článok

    článok

  3. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. [267 s., 17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5.
  4. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  5. ČAKANIŠIN, Adrián. Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 29-38.
    článok

    článok

  6. KONEČNÝ, Michal et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia. In 10th Carpathial Logistics Congress. CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava : TANGER, 2022. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318, pp. 20-24. IVSUPS005, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  7. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment. In Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5025-3, s. 37-43 CD-ROM. VEGA 1/0375/20. 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
    článok

    článok

  8. KUBIČKOVÁ, Viera - BENEŠOVÁ, Dana - KUBÍKOVÁ, Ľubomíra. Manažment služieb. Recenzenti: Miroslava Čukanová, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [5,307 AH]. ISBN 978-80-225-4878-6.
  9. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management. In Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-084-1, s. 11-18. VEGA 1/0375/20 (50%), I-20-103-00 (50%). 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
    článok

    článok

  10. UITZ, Thomas Oliver - JANČÍKOVÁ, Eva. Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction. In International Journal of Economics & Business Administration. - Piraeus : International Strategic Management Association (ISMA). ISSN 2241-4754, 2021, vol. 9, no. 1, pp. 105-117 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.