Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0013512 xcla^"
  1. BAČO, Tomáš. Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu. In Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4, s. 1-8. VEGA 1/4604/07.
    článok

    článok

  2. BAČO, Tomáš. Optimalizácia financovania marketingových činností v neziskových organizáciách. In National and regional economics VII : international conference proceedings. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-553-0084-9, s. 26-37.
    článok

    článok

  3. VASILOVÁ, Michaela - BAČO, Tomáš. Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov. In Zborník vedeckých statí doktorandov : ekonomické vedné disciplíny v znalostnej spoločnosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2618-0, s. 151-162.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.