Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0014169 xpca^"
  1. ĎURANA, Pavol et al. Does the Life Cycle Affect Earnings Management and Bankruptcy? - Registrovaný: Scopus. In Oeconomia Copernicana. - Toruń : Nicolaus Copernicus University. ISSN 2353-1827, 2021, vol. 12, no. 2, pp. 425-461 online. APVV-17-0546.
    článok

    článok

  2. Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 88 s. 2316070/10. ISBN 978-80-225-3353-9. 2316070/10, IGP, Možnosti uplatňovania nástrojov a metód neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. HORŇÁKOVÁ, Lucia - MICHALKOVÁ, Lucia. Uplatnenie princípov spoločenskej zodpovednosti v praxi zahraničných obchodných reťazcov. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8, s. [1-7].
    článok

    článok

  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia - RUBANINSKÁ, Kamila - MICHALKOVÁ, Lucia. Zásady podnikateľskej etiky a jej uplatnenie v obchode. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 19-25. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  5. MICHALKOVÁ, Lucia - HORŇÁKOVÁ, Lucia. Databázový marketing. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 432-436.
    článok

    článok

  6. MICHALKOVÁ, Lucia. Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 74-84.
    článok

    článok

  7. MICHALKOVÁ, Lucia. Komunikačné nástroje firmy na internete. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok

  8. MICHALKOVÁ, Lucia. Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 95-101.
    článok

    článok

  9. MICHALKOVÁ, Lucia. Direct mail - priama poštová zásielka. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 257-261.
    článok

    článok

  10. MICHALKOVÁ, Lucia. Telemarketing. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 275-279.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.