Výsledky vyhľadávania
- BORKOVCOVÁ, Šárka. Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu. In Ekonomická revue : vědecko-odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2007. ISSN 1212-3951, 2007, roč. 10, č. 1, s. 80-84.
- BORKOVCOVÁ, Šárka. Marketing ve sportovních klubech. In Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2, s. 194-201.
- BORKOVCOVÁ, Šárka. Nástroje marketingového mixu v podmínkách sportu. In DOCTUS 2007 : zborník príspevkov z jarnej medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých výskumných pracovníkov. - Bratislava : AT Publishing, 2007. ISBN 978-80-88954-43-9, s. 27-32.