Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0016195 xcla^"
  1. MAJOROVÁ, Martina. Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov. In EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3, s. 110-121.
    článok

    článok

  2. CHLEBEC, Juraj - MAJOROVÁ, Martina. Softvérové prostriedky pre tvorbu multimediálnych elektronických výučbových materiálov. In Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - Nitra : SlovDidac, 2007. ISSN 1335-003X, 2007, roč. 15, č. 5.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.