Výsledky vyhľadávania
- BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 23-33.
- BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 49-60.
- MAJER, Lukáš. The Asset Correlation Analysis in the Context of Economic Cycle. In Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. ISBN 978-80-557-1426-4, s. [1-10] online.