Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 31  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0017858 xpca^"
  1. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. Zborník zostavili / editors: Júlia Lipianska, Dana Vokounová. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. 245 s. ISBN 80-225-2015-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ČIMO, Jozef. Zvyšovanie konkurencieschopnosti firiem v Slovenskej republike. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 158-162.
    článok

    článok

  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Východiská uplatnenia marketingu v agropotravinárskom priemysle. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 176-182.
    článok

    článok

  4. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Elektronické meranie sledovanosti TV na slovenskom televíznom trhu. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 200-203.
    článok

    článok

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Meranie spokojnosti zákazníka ako súčasť analýzy v spotrebiteľskom prieskume. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 84-87.
    článok

    článok

  6. HANULÁKOVÁ, Eva. Nové formy marketingu ako nástroja podpory rozvoja územia. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 133-135.
    článok

    článok

  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Analýzy konkurencie v ére nového marketingu. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 53-57.
    článok

    článok

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia. Prieskum imidžu nákupného centra: hodnotenie úrovne cien. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 80-83.
    článok

    článok

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Marketing v politike. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 168-171.
    článok

    článok

  10. TAJTÁKOVÁ, Mária. Dopady vstupu Slovenska do EÚ na možnosti podpory slovenskej kultúry a budovanie imidžu slovenských kultúrnych produktov na európskych trhoch. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 172-175.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.