Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0019272 xpca^"
  1. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť. In Žena a muž v marketingové komunikaci. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1, s. 115-120.
    článok

    článok

  2. NIMRICHTEROVÁ, Jana - LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda. In SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2, s. 139-155.
    článok

    článok

  3. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ekonomické vysokoškolské vzdelávanie v Slovenskej republike. In PhD. meetings and seminars : recenzovaný zborník z vedeckej konferencie. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2755-2, s. 138-156.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009. Košice, 2009. [13 s.]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
  5. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Fundraising v podmienkach univerzitnej praxe. In Marketingové komunikace a jejich nové formy. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne, Fakulta multimediálních komunikací, 2009. ISBN 978-80-7318-830-6, s. 164-170.
    článok

    článok

  6. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. In Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2, s. 191-200.
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda - ŠIMEGH, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 253 s. ISBN 978-80-225-2713-2. [Počet ex. : 43, z toho voľných 32, prezenčne 3]
  8. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ranking univerzitného vzdelávania. In Aktuálne problémy práva a ekonómie a možnosti ich rozvoja v priestore Európskej únie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 1.-2. júla 2008 v Bratislave. - Bratislava : Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-8054-444-7, s. 315-320.
    článok

    článok

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
  10. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Význam spoločenskej zodpovednosti podnikov. In Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenice, 21. - 22. november 2007. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0, s. 329-334.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.