Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0027101 xpca^"
  1. KOVÁČIKOVÁ, Kristína - SOCHANIČ, Vladislav. Znižovanie fluktuácie prostredníctvom vzdelávania zamestnancov. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 147-153 CD-ROM. VEGA 1/0662/15.
    článok

    článok

  2. GÁLIK, Rudolf. Lojalita - vyvolané správanie sa zamestnancov. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 58-59.
    článok

    článok

  3. HALAGOVÁ, Lýdia - KUBÁK, Matúš. What motivates employees: factors affecting employee satisfaction. In Conference AMTP IV. (Application on management theory in practice IV.) : international conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2926-6, s. [1-9].
    článok

    článok

  4. BELEJOVÁ, Martina - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Význam Corporate culture v období súčasnej finančno - hospodárskej krízy. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 185-190. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  5. VAJSOCHROVÁ, Zora. Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 405-409. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok

  6. JASOVSKÁ, Jana - GAVUROVÁ, Beáta. Podnikateľská etika v podmienkach systému Balanced scorecard. In Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků = conference proceedings. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2008. ISBN 978-80-7248-504-8, s. 166-181.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.