Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 36  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0028704 xpca^"
  1. ORESKÝ, Milan et al. Aplikovaný marketing. Recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. Ekonómia. KEGA 018EU-4/2014, VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]
  2. Aplikovaný marketing. Milan Oreský a kolektív, editor: Milan Oreský. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
  3. KITA, Jaroslav et al. Modelovanie rozhodovacích procesov v marketingu. Recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 279 s. [18,24 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4159-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  4. KITA, Jaroslav et al. Nákup a predaj - praktikum. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. Modelovanie rozhodovacích procesov v marketingu. Zostavovateľ: Pavol Kita. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 279 s. [18,24 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4159-6.
  6. Nákup a predaj - praktikum. Zostavil: Pavol Kita. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1.
  7. Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave : 45 rokov vzdelávania, vedy a výskumu v obchodnovedných disciplínach : 1969 - 2014. Zostavovateľský kolektív: Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Mária Vasiľová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 375 s. ISBN 978-80-225-3923-4.
  8. ŽÁK, Štefan et al. Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave : 45 rokov vzdelávania, vedy a výskumu v obchodnovedných disciplínach : 1969 - 2014. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 375 s. [18,75 AH]. ISBN 978-80-225-3923-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ZELENIAK, Marek - VASIĽOVÁ, Mária. SMART - nástroj na neustále zlepšovanie udržateľných podnikateľských aktivít. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 221-229.
    článok

    článok

  10. VASIĽOVÁ, Mária - KRNÁČOVÁ, Paulína. SoLoMo – New Era of Digital Marketing? In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 105-112 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.