Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0032344 xkni^"
  1. FARRIS, Paul W. et al. Key marketing metrics : the 50+ metrics every manager needs to know. Harlow : Wharton School Publishing, 2009. xiii, 353 s. ISBN 978-0-273-72203-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. DOZ, Yves - KOSONEN, Mikko. Fast strategy : how strategic agility will help you stay ahead of the game. Harlow : Wharton School Publishing, 2008. xviii, 253 s. ISBN 978-0-273-71244-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. CHAKRAVARTHY, Bala - LORANGE, Peter. Profit or growth? : why you don't have to choose. Harlow : Wharton School Publishing, 2007. xiv, 173 s. ISBN 978-0-273-71172-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.