Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0032849 xpca^"
  1. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HAGOVSKÁ, Andrea. Marketingový audit a poradenstvo pre manažérov. Bratislava : Performance Consultants, 2001. 100 s. ISBN 80-89056-01-6.
  2. HAGOVSKÁ, Andrea - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Kategórie a pojmy v marketingovom audite a poradenstve. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 6, s. 10-12.
    článok

    článok

  3. HAGOVSKÁ, Andrea - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Nástroje a techniky marketingového auditu a poradenstva. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 7, s. 8-10.
    článok

    článok

  4. HAGOVSKÁ, Andrea - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Nástroje a techniky marketingového auditu a poradenstva V. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 10, s. 6-8.
    článok

    článok

  5. HAGOVSKÁ, Andrea - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Nástroje a techniky marketingového auditu a poradenstva VI. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2000. ISSN 1211-7315, 2000, č. 11, s. 5-7.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.