Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0041172 xpca^"
  1. GUBÍNIOVÁ, Katarína et al. Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study. In Administrative Sciences. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3387, 2023, vol. 13, no. 6, pp. 1-12. Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus.
    článok

    článok

  2. NOVYSEDLÁK, Martin - DORČÁK, Peter. Vybrané aspekty vernostných systémov. In STEP. Workshop. Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu STEP : 7.11.2019, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4671-3, s. 87-94. VEGA 1/0066/17.
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand - KRIŽANOVÁ, Gabriela. Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 25-34 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. KRESCANKOVÁ, Michaela. Lojalitné stratégie súčasnosti. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 241-253 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  5. PAVLIKOVÁ, Marta. Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1162-1173 [CD-ROM]. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  6. LABSKÁ, Helena. Zákaznícke karty a nákupné správanie. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 20-27.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.