Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 31  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0043882 xknid^"
  1. ŠUŤÁK, René. Plán marketingového komunikačného mixu pre konkrétny podnik : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 74 s.
    kniha

    kniha

  2. FEDORKOVÁ, Marta. Využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 63 s.
    kniha

    kniha

  3. CHYMIČOVÁ, Alžbeta. Možnosti využitia internetu ako nástroja komunikačného mixu vo vybranom mikropodniku : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 45 s.
    kniha

    kniha

  4. TEGELHOFOVÁ, Paula. Nové trendy v marketingu a možnosti ich využitia v praxi : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 65 s.
    kniha

    kniha

  5. NEMTUDOVÁ, Daniela. Súčasný stav a možnosti ďalšieho rozvoja konkrétneho ubytovacieho zariadenia : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 69 s.
    kniha

    kniha

  6. POSYPANKOVÁ, Jana. Komunikačná stratégia podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 59 s.
    kniha

    kniha

  7. IHNAT, Daniel. Marketingové prostredie a jeho význam pre vybraný podnik : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 46 s.
    kniha

    kniha

  8. MARIŇÁKOVÁ, Miroslava. Marketingové aktivity podniku zamerané na kreovanie udržateľného marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 66 s.
    kniha

    kniha

  9. TOMKOVÁ, Ivana. Tvorba rozpočtu komunikačnej stratégie : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 51 s.
    kniha

    kniha

  10. TOMČOVÁ, Patrícia. Skúmanie marketingových aktivít a inovačný potenciál v oblasti marketingu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Natália Jergová. Košice, 2016. 54 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.