Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0045304 xpca^"
  1. JERGOVÁ, Natália. New trends in marketing communications of enterprises. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 39-42 CD ROM.
    článok

    článok

  2. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  3. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - SVOBODOVÁ, Lenka. Návrh netradičných foriem komunikácie pre vybranú spoločnosť. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 245-252 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  4. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. Redakčné a zostavovateľské práce: Peter Štetka, Róbert Šlosár, Nikola Švejdová ; recenzenti: Alena Tršťanská, Nora Grisáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [76 s., 3,53 AH]. I-15-102-00. ISBN 978-80-225-4175-6. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ

    elektronická kniha

  5. PAĽKO, Peter. Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Možnosti a nástroje digitálneho marketingu. In MMK 2014. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISBN 978-80-87952-07-8, s. 733-740 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-10][CD-ROM].
    článok

    článok

  8. PAĽKO, Peter. Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 495-503, CD-ROM. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. MAJTÁN, Štefan - ŠTETKA, Peter. Analýza vzťahu medzi užívaním sociálnych médií a časom stráveným za PC a na internete relevantným spotrebiteľským segmentom v podmienkach Slovenskej republiky. In Implikácie legislatívnych zmien na podnikanie v SR : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH : Jarabá, 3.-4. mája 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3442-0, s. 8.
    článok

    článok

  10. STAŠINIAKOVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 668-676. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.