Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0052581 xpca^"
  1. KNÍŽAT, Peter et al. Multilateral Indices in Official Price Statistics and a New Additive Splicing Method. - Registrovaný: Scopus. In Quality & Quantity : International Journal of Methodology. - Cham : Springer Nature. ISSN 0033-5177, 2024, vol. early access, pp.[1-16].
    článok

    článok

  2. KRAJČÍK, Daniel. The Born Global Phenomenon - Case Study from Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 55-66 online. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. KORYTINOVÁ, Kristína. Perception of Consumers in the Context of Domestic Production by Young Slovaks Based on Consumer Ethnocentrism. In Engineering Sciences and Production Management. Workshop. Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management. - Košice : Pro Enviro, 2022. ISBN 978-80-89295-96-8, pp. 47-51. I-22-104-00.
    článok

    článok

  4. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana. Maloobchod v roku 2022 - vybrané charakteristiky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 51-54.
    článok

    článok

  5. ČVIRIK, Marián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika. Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 8-17. I-22-104-00.
    článok

    článok

  6. ORGONÁŠ, Jozef et al. Franchising in V 4 Countries. Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 248 s. [13,89 AH]. ISBN 978-80-906993-8-0.
  7. BRINČÍKOVÁ, Zuzana. Špecifiká vývoja zahraničného obchodu SR. In Revue sociálno-ekonomického rozvoja : vedecký recenzovaný on-line časopis. - Bratislava : Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EU, 2020. ISSN 2453-6148, 2020, roč. 6, č. 1, s. 5-16 online. VEGA 1/0664/20.
    článok

    článok

  8. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Spotreba a podpora predaja domácich potravín na Slovensku. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 55-63 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  9. PÓLYA, Attila. Prenos mobilného telefónneho čísla k inému operátorovi na Slovensku prebieha niekedy trošku inak. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4567-9, s. 37-42.
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin - KOLLÁR, Patrícia. Analýza vybraného dodávateľa programatického nákupu. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 125-134. 1-17-106-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.