Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 72  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0054245 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 17-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián et al. A Brief Introduction to Competitive Analysis with an Emphasis on Intervention Options. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 2, s. 18-25. I-24-105-00.
    článok

    článok

  3. MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Analysis of Management on the Development of Regional Tourism in Europe. - Registrovaný: Scopus. In International Entrepreneurship and Management Journal. - Basel : Springer Nature. ISSN 1555-1938, 2023, vol. 19, no. 2, pp. 733-754. KEGA 034EU-4/2020.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol et al. Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model. - Registrovaný: Scopus. In Cultural Management: Science and Education. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 85-101. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  5. MIGROVÁ, Jana - ČVIRIK, Marián. Vnímanie farieb ako prvok usmerňovanie hospodárskej činnosti spotrebiteľov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 1, s. 53-69. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  8. ČVIRIK, Marián - ÖLVECZKÁ, Diana. A Generic View of Cluster Analysis. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 1, s. 25-31.
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián et al. Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. - Registrovaný: Scopus. In Economic Research. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula. ISSN 1331-677X, 2023, vol. 36, no. 1, pp. 1510-1526. I-22-104-00.
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.