Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0061544 xcla^"
  1. BUCKOVÁ, Martina. Trendy 2016: zákazník pôjde po informáciách, nie po značkách. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 6, s. 8-9.
    článok

    článok

  2. CSÁNYI, Peter. Centrum osmanskej moci na Slovensku. In Perspektívy štúdia a výskumu v spoločenských vedách. medzinárodná vedecká konferencia. Perspektívy štúdia a výskumu v spoločenských vedách : zborník z konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov - Trnava, 14. november 2003. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2004. ISBN 80-89034-51-9, s. 197-203 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.