Výsledky vyhľadávania
- KOPČÁKOVÁ, Janka et al. One-Factor Anova Model With Fixed Factor In Selected Industry. - Registrovaný: Scopus. In Quality – Access to Success. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559, 2024, vol. 25, no. 201, pp. 1-6. KEGA 035EU-4/2022.
- KOPČÁKOVÁ, Janka. Specific Business Operations in International Trade. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 8.
- KOPČÁKOVÁ, Janka. Use of Boston Consulting Group (BCG) Analysis. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXIII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXIII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 23. medzinárodnej vedeckej konferencie,19.-21.07.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5090-1, s. 6-7.
- KOPČÁKOVÁ, Janka. Banking System of the Slovak Republic. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 62-72.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - PETROVČIKOVÁ, Katarína - MANOVÁ, Eva. Monitoring Changes Implementation of International Accounting Standards Based on the Statistical Method of Principal Components. - Registrovaný: Scopus. In Proceedings on Engineering Sciences. - Kragujevac : University of Kragujevac. ISSN 2683-4111, 2023, vol. 5, no. 1, pp. 31-38.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Analýza top 10 maloobchodov v rámci Slovenskej republiky podľa vybraných ukazovateľov. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 23-34.
- JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
- VAVLIČ, Lukáš - ZUZIK, Jozef. Moderné trendy získavania dát v oblasti marketingu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 63-70.
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Adaptácia slovenského maloobchodu a spotrebiteľa na dynamicky sa meniace prostredie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 100-102. VEGA 21/0450/24.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - POTOMA, Radoslav. Monitoring the Internal Environment of the Company Using the VRIO Method. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5088-8, pp. 114-122.