Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0063522 xpca^"
  1. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - KUKURA, Marek. Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 27-41. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  2. BAUMÖHL, Eduard et al. Manažérske rozhodovanie v marketingu. Recenzenti: Radek Tahal, Aneta Vančová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 124 s. [7,39 AH]. ISBN 978-80-225-5060-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  3. HANULÁKOVÁ, Eva - ORESKÝ, Milan - KUKURA, Marek. Biznis modely : podnikanie, stratégie, kompetencie. Recenzenti: Zdenka Musová, Ina Bečková Kováčová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 288 s. [14,15 AH]. ISBN 978-80-225-4985-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 2]
  4. HULA, Róbert - KUKURA, Marek. Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 26-38. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. KUKURA, Marek - HULA, Róbert. Vnímanie elektromobility generáciou Z. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 40-52. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  6. KUKURA, Marek. Prevencia, základ pre riešenie sociálnych problémov. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 171-177 online.
    článok

    článok

  7. KUKURA, Marek. Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 417-425 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  8. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 90-107. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  9. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand - KUKURA, Marek. Transition of Business Companies to Circular Economy in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2021, vol. 9, no. 1, pp. 204-220 online. VEGA 1/0046/20.
    článok

    článok

  10. DAŇO, Ferdinand et al. Electromobility as a Part of Communally Beneficial Innovations in Transport and Its Perception by Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Transformations in Business & Economics. - Vilnius : Kaunas Faculty. ISSN 2538-872X, 2021, vol. 20, no. 3, pp. 132-150 online. VEGA 1/0046/20, VEGA 1/0797/20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.