Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0071977 xkni^"
  1. BARTKOVÁ, Lucia. Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 159 s. ISBN 978-80-557-1870-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Marketingový výskum. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 119 s. ISBN 978-80-557-1814-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. ZELÍNSKÝ, Miroslav et al. Teorie a praxe kulturních průmyslů. 1. vydanie. Bratislava : Eurokódex, 2012. 247 s. ISBN 978-80-89447-83-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 21, prezenčne 0]
  6. JANEČKOVÁ, Lidmila - VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. Praha : GRADA, 1999. 178 s. Města a obce. ISBN 80-7169-750-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. VÁVRA, Viktor et al. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 215 s. ISBN 80-225-0843-8. [Počet ex. : 8, z toho voľných 7, prezenčne 1]
  8. Principles of Marketing. 1. ed. London : Prentice Hall, 1996. 956 s. ISBN 0-13-165903-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. MORGAN, Michael. Marketing for Leisure and Tourism. 1. ed. London : Prentice Hall, 1996. 317 s. ISBN 0-13-150988-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. BERKOWITZ, Eric N. Marketing. 3. ed. Homewood : IRWIN, 1992. 791 s. ISBN 0-256-09182-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.