Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0077260 xpca^"
  1. ŠÁŠKY, Michael. Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 1, s. 114-125 online.
    článok

    článok

  2. DEÁKOVÁ, Stanislava. Diagnostické metódy a postupy podniku. Recenzenti Anna Neumannová, Dagmar Pinková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 151 s. [9,25 AH]. ISBN 978-80-225-3719-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.