Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 139  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0090808 xpca^"
  1. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 53-65. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera. Social Orientation of Marketing Concept. In Journal of Positive Management. - Toruń : Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. ISSN 2083-103X, 2013, vol. 4, no. 1, pp. 52-62. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  3. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Pracovná motivácia a znalostný manažment. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 198-208. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  4. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Tvorba cien v obchodných podnikoch. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 249-262. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Predpoklady a súvislosti implementácie relačného marketingu a CRM v podniku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 40-50, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  6. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 213-225, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  7. LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Východiská tvorby informačnej stratégie podniku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 406-417, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. KORČOKOVÁ, Marína - DZUROVÁ, Mária. Rozvoj cezhraničného on-line nakupovania - bezpečnosť a ochrana spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 66-84. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  9. LIPIANSKA, Júlia - ČERVENKA, Peter. Infraštruktúra IT prostredníctvom Grid computingu. In Aktuálne trendy informačnej spoločnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3645-5, s. 4-7. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Social orientation of marketing concept. In Contemporary issues in economy - growth perspectives in Europe? : VII International conference on applied economics, 24-25 may 2013, Toruń, Poland. - Toruń : Polish Economic Society Branch, 2013. ISBN 978-83-62049-24-0, p. [1-12]. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.