Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0091531 xpca^"
  1. Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. V redakcii Vandy Lieskovskej. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. CD-ROM. VEGA 1/0493/08. ISBN 978-80-225-2876-4. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJKOVIČ, Marek - BOSÁKOVÁ, Lucia. Nízkonákladová letecká spoločnosť a jej marketing. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 152-157. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  3. PČOLINSKÁ, Lenka. Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 82-90. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  4. GAJDOŠ, Jozef - BAČO, Tomáš. Využitie hier vo vzdelávaní. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 67-71. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  5. BAČO, Tomáš - GAJDOŠ, Jozef. Aplikácia experimentov v marketingu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 37-51 [1,68 AH]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  6. MEGYESIOVÁ, Silvia. Viackriteriálna analýza ekonomík krajín Európskej únie. In Mezinárodní statisticko-ekonomické dny na VŠE v Praze : sborník příspěvků. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2009. ISBN 978-80-86175-66-9, s. [1-6]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  7. METEŇKO, Anton. Spotrebiteľské správanie na trhu rýchloobrátkového tovaru vo vybranej lokalite. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 91-127 [1,8 AH]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  8. METEŇKO, Anton. Prieskum vybranej lokality a správania sa spotrebiteľa. In PhD. meetings and seminars : recenzovaný zborník z vedeckej konferencie. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2755-2, s. 113-127. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009. Košice, 2009. [13 s.]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
  10. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer. Recenzovali: Felicjan Bylok ... [ et al. ]. In Marketing społeczny oraz perspektywy jego rozwoju na świecie. - Częstochowa : Wydawnictwo wydziału zarządzania politechniki Częstochowskiej, 2009. ISBN 978-83-61118-64-0. ISSN 1428-1600, s. 50-52. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.