Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0091545 xpca^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária - LOYDLOVÁ, Miroslava - FILO, Peter. Kultúrne determinanty slovenských miest a obcí a ich potenciál pre socioekonomický rozvoj regiónov SR. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 5, s. 143-157. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    článok

    článok

  2. FILO, Peter - TAJTÁKOVÁ, Mária. Kultúrne determinanty obcí a miest vo vzťahu k cestovnému ruchu. In Kultúra, osveta a turizmus. - [Bratislava] : Národné osvetové centrum, 2009. ISBN 978-80-7121-316-1, s. 44-51. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    článok

    článok

  3. LOYDLOVÁ, Miroslava. Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5, s. 363-369. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    článok

    článok

  4. TAJTÁKOVÁ, Mária. Zober ma na koncert: ako budovať publikum klasickej hudby. In Hudba - integrácie - interpretácie 11 : zborník štúdií z medzinárodnej vedeckej konferencie Mediálne a komunikačné aspekty hudby, 6.-7.11.2007, Nitra. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2008. ISBN 978-80-8094-199-4, s. 151-166. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    článok

    článok

  5. LOYDLOVÁ, Miroslava. Marketingový výskum a verejné knižnice. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    článok

    článok

  6. LOYDLOVÁ, Miroslava. Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2, s. 274-277. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    článok

    článok

  7. TAJTÁKOVÁ, Mária. Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 107 s. VEGA 1/4559/07. ISBN 978-80-225-2394-3. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.