Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0091546 xpca^"
  1. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana - GOLEC KARASOVÁ, Katarína. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image. In Tożsamość i wizerunek marketingu. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7, s. 175-182. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  2. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Vybrané aspekty vyplývajúce pre maloobchodné podniky zo zavedenia eura. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 87-92. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  3. RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena. Miesto bydliska ako faktor procesu nákupného rozhodovania spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 94-108. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  4. ŠTOFILOVÁ, Jana. Nowadays retail trade and education in Slovakia. In Trgovijata v svremennoto obščestvo: teorija i praktika : sbornik s dokladi ot jubilejna meždunarodna naučna konferencija, 10-11 oktomvri 2008 g. - Varna : Izdatelstvo "Nauka i ikonomika", Ikonomičeski universitet - Varna, 2008. ISBN 978-954-21-0371-4, s. 229-236. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  5. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Program, ciele a druhy podporno-predajných aktivít. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 270-276. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  6. KARASOVÁ, Katarína. Vzťah kultúry, umenia a obchodu. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 313-319. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  7. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Bezpečnosť potravín. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  8. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 231-236. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  9. KARASOVÁ, Katarína. Spotrebiteľ a elektronický obchod. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 237-243. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok

  10. VIESTOVÁ, Kristína - ŠTOFILOVÁ, Jana. Jeden z problémov maloobchodnej prevádzky. In Marketing a obchod 2007 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen, november 2007. - Zvolen : Národné lesnícke centrum, 2007. ISBN 978-80-8093-026-4, s. 331-335. VEGA 1/3760/06. 1/3760/06, VEGA, Trh, obchod a individuálna spotreba.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.