Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0091547 xpca^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. [18,259 AH]. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2952-5. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  2. Vzťahový marketing. Zost. Zuzana Francová, Milan Oreský. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 178 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2813-9. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 7, s. 42-56. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  4. FRANCOVÁ, Zuzana. Profilovanie maloobchodu v súčasnom globálnom prostredí. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 42-54. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  5. HASPROVÁ, Mária. Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 62-69. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  6. ŽÁK, Štefan. Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 156-164. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  7. RICHTEROVÁ, Kornélia. Imidž miesta nákupu. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 81-86. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  8. FRANCOVÁ, Zuzana. Obchod a spotreba v období globalizácie. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5, s. 106-112. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Franchisingové združenie - adresa č. 1. In Mesačník podnikanie : časopis o všetkom, čo potrebuje vedieť malý a stredný podnikateľ. - Bratislava : Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania, 2008, 2008, roč. 2, č. 3, s. 14. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  10. ORESKÝ, Milan. Innovations as Inherent Feature of the Contemporary Logistics. In Przedsiębiorczość innowacyjność foresight : aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne. - Rzeszów : Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2008. ISBN 978-83-7199-506-4, s. 392-401. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.