Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 45  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000187 xkni^"
  1. ŠEVČÍK, Jakub. E-procurement - vybrané faktory determinujúce využitie elektronických aukcií : dizertačná práca. Školiteľ: Anita Romanová. Bratislava, 2022. 125 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2021. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2020. 63 s. ISBN 978-80-89105-80-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  3. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2020. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2019. 63 s. ISBN 978-80-89105-77-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  4. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2017. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2016. [61 s.]. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  5. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2016. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2015. 69 s. ISBN 978-80-89105-62-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  6. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2015. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2014. 66 s. ISBN 978-80-89105-59-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. RAJEKOVÁ, Jana. Maloobchod a voľný čas : dizertačná práca. Školiteľ: Jana Štofilová. Bratislava, 2011. 129 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. BALUŠKA, Marek. Marketing veľtrhových centier v európskom priestore : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2009. 225 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2008. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2007. 127 s. ISBN 978-80-89105-32-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  10. FISHMAN, Charles. The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works - and how it's transforming the American economy. London : Penguin Books, 2006. 320 s. ISBN 978-0-14-303878-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.