Výsledky vyhľadávania
- FRANCOVÁ, Zuzana. Maloobchod ako súčasť obchodu so spotrebným tovarom. Recenzovali: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydání. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. 136 s. [5,44 AH]. ISBN 978-80-88356-11-0.
- KITA, Pavol. Obchodné modely v maloobchode : explikatívny faktor vývoja hodnotovej ponuky formátov predajní a rozvoja maloobchodnej siete : inauguračná prednáška : študijný odbor: 3.3.10 Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 108 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4551-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína - HESKOVÁ, Marie. Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky. Recenzovali: Mária Dzurová, Jozef Gajdoš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. e-kniha [204 s., 13,18 AH]. VEGA 1/0376/17. ISBN 978-80-225-4452-8.
- HANZLÍČEK, Lukáš. Uplatňovanie sortimentnej politiky v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PAHOLKOVÁ, Barbora et al. Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 85-94 CD-ROM.
- KRIŽAN, František et al. Heterogeneity of Shopping Centers' Attractiveness in Bratislava. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Geographia Technica : an International Journal for the Progress of Scientific Geography. - Cluj : Cluj University Press. ISSN 2065-4421, 2016, vol. 11, no. 2, pp. 61-68. VEGA 1/0082/15, VEGA 1/0540/16.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Retail Management Friendly to Older Consumers. In Knowledge – Economy – Society. Knowledge – Economy – Society : strategies, concepts and instruments of management. - Cracow : Foundation of the Cracow Uniwersity of Economics, 2016. ISBN 978-83-65173-72-0, p. 123-132. VEGA 1/0224/1.
- PETROVČIKOVÁ, Katarína. Analysis of the retail trends in Slovakia in relation to the global trends. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s.
- ORGONÁŠ, Jozef et al. Inovácie pri podnikaní v maloobchode. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 35, s. 343-351. KEGA 027EU-4/2016.
- KITA, Pavol et al. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]