Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000266 xpca^"
  1. MARCI, Anton - JUHÁSZOVÁ, Zuzana. Analysis of the relationship between adopting and using XBRL as a reporting language for small and medium sized entities and the development status of the country and the existence of XBRL jurisdiction. - Registrovaný: Web of Science. In European financial systems 2016. International scientific conference. European financial systems 2016 : proceedings of the 13th international scientific conference : June 27-28, 2016 Brno, Czech Republic. - Brno : Masaryk university, 2016. ISBN 978-80-210-8308-0, p. 451-458. VEGA 1/0935/16.
    článok

    článok

  2. GIMPEL, Gregory - SUDZINA, František - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Mobile ICT Use in Early Adopter vs. Late Majority Countries. - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Mobile Communications. - Genève : Inderscience Publishers. ISSN 1741-5217, 2016, vol. 14, no. 6, pp. 610-631. 2106-04-0007.
    článok

    článok

  3. SZIVÓSOVÁ, Mária. Mobilné zariadenia a digitálne vzdelávanie. In Inovačný proces v e-learningu. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov [z 9.] medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 22. apríl 2015. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4076-6, [S. 1-6] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. ČAPLÁNOVÁ, Anetta et al. Monitoring and Analysis of Vital Physiological Parameters Using PDA Devices. In Radioelektronika 2014. International conference. Radioelektronika 2014 : [proceedings] : 24th international conference : april 15 -16, 2014, Bratislava, Slovak Republic. - New York : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2014. ISBN 978-1-4799-3713-4, s. [1-4] CD-ROM.
    článok

    článok

  5. SKORKOVÁ, Zuzana. Telefón - dobrý sluha, ale zlý pán. In HR v praxi. Riadenie ľudských zdrojov v praxi. - Bratislava : Verlag Dashöfer, 2013. ISSN 1338-564X, 15.2.2013, [s. 1], [1 NS], online.
    článok

    článok

  6. SCHMIDTOVÁ, Mariana. Médiá ako novodobí učitelia. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov. Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov : Trnava, 4.4.2013. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2013. ISBN 978-80-8105-486-0, s. 204-211 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. LOYDLOVÁ, Miroslava - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Selected aspects of the development of the media market in the Slovak Republic. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 76-80. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0612/12. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. JAZBEC, Andrea. Stratégia space managementu spoločnosti Orange Slovensko, a.s. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 155-160. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. LITOMERICKÝ, Juraj. Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu. In Zborník vedeckých statí 3. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3, s. 54-57.
    článok

    článok

  10. EISELE, Štefan. Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2011. 147 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.