Výsledky vyhľadávania
- VAŠEKOVÁ, Miroslava. Tax Bonus for a Child Under the Conditions of the Slovak Republic. In Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie. Medzinárodná vedecká konferencia. Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5085-7, s. 96-100. VEGA 1/0121/21.
- RABATINOVÁ, Marcela. Daňový bonus v praxi v roku 2023. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1335-7034, 2023, roč. 28, č. 9, s. 38-53.
- ISABAYEVA, D.N. et al. Identification and Selection of Digital Content Elements in the Course “Digital Literacy" for a Mobile Application. In Bulletin of the Abai KazNPU : [Scientific Journal]. - Almaty : Abai Kazakh National Pedagogical University. ISSN 2959-5894, 2023, vol. 83, no. 3, pp. 216-226.
- RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Modern Challenges in Teaching Digital Literacy to Primary School Children in the Context of Inclusive Education. In International Journal of Advances in Electronics and Computer Science. - Khandagiri : Institute of Research and Journals - IRAJ. ISSN 2394-2835, 2023, vol. 10, no. 11, pp. 1-6.
- HUTMANOVÁ, Nikoleta - JUSKO, Ľubor - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 181-192 CD-ROM.
- NOVACKÁ, Ľudmila et al. Marketingová koncepcia domáceho cestovného ruchu detí a mládeže. Recenzenti: Stanislav Benčič, Tomáš Koniar. 1. vydanie. Bratislava : Bratislavská organizácia cestovného ruchu, 2021. 96 s.
- HAJDUOVÁ, Zuzana et al. The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 199-210 online. KEGA 026 EU-4/2018, VEGA 1/0240/20.
- SOTÁKOVÁ, Kamila. Zmeny v oblasti daňového zvýhodnenia fyzických osôb. In Financie, účtovníctvo, dane 2021 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISBN 978-80-225-4866-3, s. 87-94 online.
- HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
- HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter. Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-7 online. VEGA 1/0240/20.