Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 107  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001668 xpca^"
  1. VAŠEKOVÁ, Miroslava. Tax Bonus for a Child Under the Conditions of the Slovak Republic. In Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie. Medzinárodná vedecká konferencia. Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5085-7, s. 96-100. VEGA 1/0121/21.
    článok

    článok

  2. RABATINOVÁ, Marcela. Daňový bonus v praxi v roku 2023. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1335-7034, 2023, roč. 28, č. 9, s. 38-53.
    článok

    článok

  3. ISABAYEVA, D.N. et al. Identification and Selection of Digital Content Elements in the Course “Digital Literacy" for a Mobile Application. In Bulletin of the Abai KazNPU : [Scientific Journal]. - Almaty : Abai Kazakh National Pedagogical University. ISSN 2959-5894, 2023, vol. 83, no. 3, pp. 216-226.
    článok

    článok

  4. RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Modern Challenges in Teaching Digital Literacy to Primary School Children in the Context of Inclusive Education. In International Journal of Advances in Electronics and Computer Science. - Khandagiri : Institute of Research and Journals - IRAJ. ISSN 2394-2835, 2023, vol. 10, no. 11, pp. 1-6.
    článok

    článok

  5. HUTMANOVÁ, Nikoleta - JUSKO, Ľubor - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 181-192 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Marketingová koncepcia domáceho cestovného ruchu detí a mládeže. Recenzenti: Stanislav Benčič, Tomáš Koniar. 1. vydanie. Bratislava : Bratislavská organizácia cestovného ruchu, 2021. 96 s.
  7. HAJDUOVÁ, Zuzana et al. The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 199-210 online. KEGA 026 EU-4/2018, VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  8. SOTÁKOVÁ, Kamila. Zmeny v oblasti daňového zvýhodnenia fyzických osôb. In Financie, účtovníctvo, dane 2021 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISBN 978-80-225-4866-3, s. 87-94 online.
    článok

    článok

  9. HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
    článok

    článok

  10. HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter. Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-7 online. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.