Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001816 xkni^"
  1. MAJERČÁK, Jozef - KUDLÁČ, Štefan - MAJERČÁK, Peter. Logistika : metodika hodnotenia intermodálnej prepravy. 1. vydanie. Žilina : EDIS-vydavateľské centrum ŽU, 2021. 190 s. ISBN 978-80-554-1795-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. Slovakia transport 2005 : almanach dopravy. 3. vyd. Bratislava : LUXUR, 2005. 202 s. ISSN 1335-7433-24. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. Slovakia transport : almanach dopravy 2003/2004. 2. vyd. Bratislava : LUXUR, 2003. 220 s. ISSN 1335-7433-24. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. Slovakia transport 2002 : almanach dopravy. Bratislava : LUXUR, 2002. 138 s. ISSN 1335-7433-24. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. EUROKOMBI 2001. Medzinárodná konferencia. EUROKOMBI 2001 : doprava a životné prostredie na prahu tretieho milénia : medzinárodná konferencia, Žilina 12.-13.6.2001 : zborník prednášok = proceedings of the conference. Žilina : IVEPO, 2001. 120 s. ISBN 80-967358-3-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. Traffic congestion in Europe : report of the hundred and tenth round table on transport economics, held in Paris on 12th-13th March 1998. Paris : ECMT, 1999. 237 s. Round table, 110. ISBN 92-821-1248-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. PERNICA, Petr. Logistika : aktívní prvky. Praha : VŠE - Fakulta podnikohospodářská, 1998. 345 s. ISBN 80-7079-808-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  8. Intercity transport markets in countries in transition : report of the hundred and fifth round table on transport economics : held in Paris on 28th-29th november 1996. Paris : ECMT, 1998. 292 s. Round table, 106. ISBN 92-821-1235-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. Report on the current state of combined transport in Europe. Paris : ECMT, 1998. 164 s. ISBN 92-821-1238-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. Ekonomika dopravy : trh, marketing, logistika. 1. vyd. Praha : BaBtext, 1993. 128 s. Univerzitní edice, U 05. ISBN 80-901444-7-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.