Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001922 xcla^"
  1. MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 113-120 online.
    článok

    článok

  2. JACINTO, Domingos - MOLNÁROVÁ, Dagmar. Ekolabeling a environmentálne záväzky firmy. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 11, s. 38-39.
    článok

    článok

  3. RUSKO, Miroslav - KORAUŠ, Antonín. Ekolabeling, LCA, ekodizajn a "zelený" marketing. In Životné prostredie : revue pre teóriu a tvorbu životného prostredia. - Bratislava : Ústav krajinnej ekológie SAV, 2004. ISSN 0044-4863, 2004, roč. 38, č. 4, s. 178-181.
    článok

    článok

  4. KOŽENÁ, Marcela. Metoda LCA a její význam při hodnocení vlivu výrobních činností na životní prostředíi. In I. medzinárodný vedecký seminár doktorandov. Participácia doktorandov na vedeckovýskumnej činnosti na prelome tisícročí : I. medzinárodný vedecký seminár doktorandov, Bratislava, 20. október 2000. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky EU, 2000. ISBN 80-225-1327-X, s. 86-87.
    článok

    článok

  5. SŤAHEL, Richard. Na Slovensku sa za tri roky podarilo označiť len 22 produktov. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISBN 0862-9567. ISSN 1335-4701, 20.-22. októbra 2000, roč. 8, č. 201, s. 7.
    článok

    článok

  6. Strach z nepoznaného. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 6, s. 38-39.
    článok

    článok

  7. ZAČKOVÁ, Katarína. Environmentálne označovanie výrobkov je prejavom podnikateľskej etiky. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 17. marca 1999, roč. 9, č. 11, s. 12A.
    článok

    článok

  8. RUSKO, Miroslav. Národný program environmentálneho hodnotenia a označovania výrobkov v Slovenskej republike. In Životné prostredie : revue pre teóriu a tvorbu životného prostredia. ISSN 0044-4863, 1998, roč. 32, č. 6, s. 296-298.
    článok

    článok

  9. Environmentálny audit do roku 2000. "Zelený bod" v štádiu príprav. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1996. ISSN 0862-9567, 1996, roč. 4, č. 18, s. 14.
    článok

    článok

  10. REMTOVÁ, Květa. Nová strategie v péči o životní prostředí. In Acta oeconomica pragensia, 1993, č. 2, s. 123-134.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.