Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002882 xkni^"
  1. WLODARCZYK, Jacek. Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť? Prekl. Andrzej Ciesielski. Bratislava : Vydavateľstvo SOFA, 2002. 149 s. ISBN 80-89033-14-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. SASSATELLI, Roberta. Power Balance in the Consuption Sphere : Reconsidering Consumer Protection Organizations. 1. ed. Florence : European University Institute, 1995. 82 s. EUI Working Paper SPS, No.95/5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. DALRYMPLE, Douglas J. Sales Management : Concepts and Cases. 2. ed. New York : Wiley and Sons, 1985. 635 s. ISBN 0-471-87872-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. MARKIN, Rom J. Retailing management. 2. ed. New York : Macmillan Publishing Company, 1977. 565 s. ISBN 0-02-376140-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.