Výsledky vyhľadávania
- WLODARCZYK, Jacek. Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť? Prekl. Andrzej Ciesielski. Bratislava : Vydavateľstvo SOFA, 2002. 149 s. ISBN 80-89033-14-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- SASSATELLI, Roberta. Power Balance in the Consuption Sphere : Reconsidering Consumer Protection Organizations. 1. ed. Florence : European University Institute, 1995. 82 s. EUI Working Paper SPS, No.95/5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- DALRYMPLE, Douglas J. Sales Management : Concepts and Cases. 2. ed. New York : Wiley and Sons, 1985. 635 s. ISBN 0-471-87872-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MARKIN, Rom J. Retailing management. 2. ed. New York : Macmillan Publishing Company, 1977. 565 s. ISBN 0-02-376140-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]