Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003213 xpca^"
  1. MATULČÍKOVÁ, Marta. Marketing a jeho uplatnenie vo vzdelávacích inštitúciách. In Andragogická revue : česko-slovenský vědecký časopis zaměřený na teorii vzdělávání dospělých, rozvoj lidských zdrojů a andragogiku. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. ISSN 1804-1698, 2010, roč. 2, č. 1, s. 20-33.
    článok

    článok

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana. Tendencie marketingu. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 62-66.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 7-10.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.