Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003229 xpca^"
  1. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Function and Success Factors of Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 40-45. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand. Východiská a predpoklady obchodného partnerstva medzi účastníkmi distribučných procesov. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035, 2001, roč. 49, č. 6, s. 1096-1112.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.