Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003629 xkni^"
  1. PIRE, Jean-Miguel. Pour une politique culturelle Européenne. Paris : Fondation Robert Schuman, 2000. 56 s. Notes de la Fondation Robert Schuman. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. DALLMER, Heinz - KUHNLE, Helmut - WITT, Jürgen. Einführung in das Marketing : Begriff Marketing. Marktforschung, Marketingforschung. Marketinginstrumente. Direct Marketing. New Marketing. Zukünftiges Marketing. 1. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 1991. 143 s. ISBN 3-409-13972-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.