Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004014 xcla^"
  1. MAJERČÁK, Jozef - HÁMOŠ, Peter. Zákazník je základným článkom logistického reťazca. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike, financiách a dianí v EÚ. - Bratislava : Versa Media, 2012. ISSN 1336-393X, 2012, roč. 12, č. 1-2, s. 44-45.
    článok

    článok

  2. MAJOROVÁ, Jana. Krycie meno Dr. Horák. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 4, s. 40-41.
    článok

    článok

  3. BALUŠKA, Marek. Ideme na veľtrh : výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 16-17 [slov. časť].
    článok

    článok

  4. Analýza príčin nedostatočnej flexibility trhu práce a návrhy opatrení na zvýšenie flexibility trhu práce. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568, 2001, roč. 8, č. 22, s. 82-104.
    článok

    článok

  5. FOREJT, Rastislav. Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 62-66.
    článok

    článok

  6. KRAJMEROVÁ, Eva. Zásielkovo-katalógový predaj - kupovanie mačky vo vreci ? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. ISSN 1335-2008, 1998, č. 1, s.18-19.
    kniha

    kniha

  7. Interaktivní marketing : Manažer. Príloha. In Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720, 1997, roč. 32, č. 9, s. 6-8.
    článok

    článok

  8. ĎAĎO, J. Marketing 21. storočia : Manažer. Príloha. In Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720, 1997, roč. 32, č. 9, s. 2-5.
    článok

    článok

  9. FILO, Peter. Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 38.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.