Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004569 xpca^"
  1. DUPAĽ, Andrej. Novšie parametre a dispozícia rozvojového manažmentu výroby a logistiky v podnikaní. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 163-169 online. VEGA 1/0375/20. 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
    článok

    článok

  2. DUPAĽ, Andrej. Iniciácia organizačných inovácií v súčasnom rozvoji výrobných a logistických procesov v podniku. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028, 2019, roč. 16, č. Mimoriadne vydanie, s. 128-138 online.
    článok

    článok

  3. Hospodárska politika SR po vstupe do HMÚ. Výzvy k obnove stability a ekonomického rastu EÚ a SR. Hospodárska politika SR po vstupe do HMÚ : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : výzvy k obnove stability a ekonomického rastu EÚ a SR : Bratislava 30. september 2010. Spracovali: Štefan Sabo, Stanislav Karabínoš, Elena Fifeková. Bratislava : Katedra hospodárskej politiky NHF EU, 2010. CD-ROM. ISBN 978-80-225-3067-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária. Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 18-21.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.